JO7-1 WINT VAN OSM!

OSM'75 JO7-1

Vecht de JO7-1

5 oktober 2019 8:30

Er stond dauw op het gras en het zonnetje kwam op tussen de bomen. Het was pas half 9, maar de JO-7 1 rende zich al warm voor de partij tegen OSM. De afgelopen weken maakten de spelers, met (nog) kleine voetjes, grote stappen, mede dankzij de trainingen bij Tineke. Elke woensdag staat ze klaar voor de allerkleinsten van de Vecht, weer of geen weer, topvrijwilliger!
In de meeste wedstrijden had het team te maken met tegenstanders die net wat ouder waren en dus ook al wat 'verder'. Deze wedstrijd was dat voordeel voor de Vecht JO7-1 en daar kwam gelijk een mooi resultaat uit. Net als de spelerskwaliteiten; Hasse, Boaz, Teun en Rein gingen vol de duels aan. Met zelfs een tand door de lip van Rein, maar na een kleine blessurebehandeling kon hij al weer gauw verder, bikkel! Mats keek zoals altijd goed over de bal, terwijl deze aan zijn voet kleefde, Luuk schoot de bal weer hard naar voren en voorin wisten met name Sven en Wout vakkundig het net te vinden. De machine begon te lopen en de teller stopte pas op 7, nadat ook Boaz en Teun het net hadden gevonden. De trainer van de tegenstander probeerde zijn ploeg voorwaarts te schreeuwen, maar kon niet voorkomen dat zijn stem meermaals oversloeg en de zevenklapper een feit werd.

Wat is het toch heerlijk om die kleine kids over het veld te zien gaan, 14 man op een kluitje, die als een soort rugby scrum om de bal vechten en 2 keepers die met alles meebewegen en schoppen. Als ze dan voor de wedstrijd ook nog eens schouder aan schouder gaan staan en elkaar oppeppen is de winst eigenlijk al binnen. Voetballen begint met elkaar en vooral omdat je dat leuk vind!

Ga zo door jongens!

Nummer 14JO7-1