Club van 50

Wat is de club van 50?

De Club van 50 is een initiatief met als doel nog meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en extra inkomsten te genereren voor onze vereniging. Er is bewust gekozen om dit keer niet het bedrijfsleven als doelgroep te nemen. Er zijn namelijk heel veel andere mensen die SV de Vecht een warm hart willen toedragen en financieel hun steentje bij willen dragen. Op deze laagdrempelige manier kan iedereen een directe bijdrage leveren aan de verbetering van onze faciliteiten en het creëren van een betere ervaring voor alle leden.

Wie kunnen lid worden van de club van 50?

Iedereen kan meedoen met de club van € 50,-! Dus meld je bijv. aan als team, als familie, als vriendengroep, of alleen.
De inkomsten van de Club van 50 worden besteed aan een aan SV de Vecht gerelateerd doel.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald?

Elk jaar wordt er door de leden zelf een bestedingsdoel bepaald. Elk lid kan jaarlijks een bestedingsdoel aandragen, waaruit de drie meest aangedragen doelen gekozen worden. Op de drie gekozen doelen kan door de leden van de Club van 50 gestemd worden. Het doel met de meeste stemmen zal dat jaar uitgevoerd worden.

Hoe werkt het? Simpel! Door een donatie van slechts 50 euro maak jij deel uit van dit exclusieve initiatief. Als blijk van waardering wordt jouw naam vereeuwigd op een speciaal Club van 50-bordje, dat een prominente plaats heeft.

Hoe kan ik mij aanmelden?

Geef je op via sponsoring@svdevecht en geef door onder welke sponsornaam je op het bord vermeld wilt worden.

Word lid en draag bij aan de kwaliteit en de gezelligheid bij SV de Vecht!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!