Wat is VSV?

De Stichting VSV organiseert een regionale o.a. voetbalcompetitie (6 tegen 6) voor 5-7 jarige jongens en 5-8 jarige meisjes. De spelregels zijn conform die van de KNVB waarbij een Spelbegeleider de voortgang van het spel bewaakt.

Jaarlijks wordt een Goalmaster Clinic (september), Zaalvoetbaltoernooi (januari) en Eindtoernooi (juni) georganiseerd.

Ook  faciliteert de VSV cursussen voor pupillenscheidsrechters in KNVB verband. Door onze contacten met verenigingen in de regio is het eenvoudiger om het minimaal vereiste aantal deelnemers dat de KNVB stelt te realiseren. Een cursus wordt bij een van de deelnemende verenigingen georganiseerd. U kunt uw belangstelling kenbaar maken op het Contactformulier.

Het laatste nieuws over de stichting VSV vindt je hier.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!