In-/uit- of overschrijven

Lid worden?

Wil je lid worden bij SV de Vecht, vul dan het onderstaande inschrijfformulier in.

Uitschrijven of overschrijven?

Het opzeggen van het lidmaatschap bij SV de Vecht kan in goed overleg met trainer/leider. Vervolgens stuurt u uw opzegging schriftelijk naar [email protected]. Uw opzegging is pas definitief nadat u een bevestiging van de ledenadministratie heeft ontvangen. Indien uw opzegging nog niet definitief is voor 1 juli, dan bent u automatisch ingeschreven voor het nieuwe seizoen en kosten verschuldigd. Let daarom goed op dat uw opzegging op tijd verstuurd (voor 1 juni) en dat deze voor 1 juli definitief verwerkt is. Opzegging kan alleen doorgang vinden wanneer aan alle financiele verplichtingen jegens de club is voldaan.

Als je het lidmaatschap zou willen overschrijven naar een andere club dan kan dit alleen schriftelijk. Er moet dan een mutatiekaart worden ingevuld. Hieronder vind u de mutatiekaart.
* Mutatiekaart 2022

Lidmaatschap

Er zijn diverse soorten lidmaatschappen bij Sv de Vecht:
- Pupillen.                  €215,- / jaar
- Junioren.                 €227,- / jaar
- Senioren.                 €266,- / jaar
- 35+ lid.                    €167,- / jaar
- Niet spelend lid.     €100,- / jaar
- Donateur.                €50,-   / jaar ( voor overige sponsormogelijkheden kijk ook eens op onze sponsorpagina)

Wijzigingen doorgeven

Wijzigingen in jouw lidmaatschap en/of persoonsgegevens kun je aan ons doorgeven door een e-mail te sturen naar [email protected].

Leden zijn zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van de juiste gegevens. Eventuele schade of problemen als het gevolg van verkeerde gegevens worden niet door de vereniging vergoed.

Inschrijfformulier

Voormalige of huidige voetbalvereniging

Je gegevens

Ik ga akkoord met de privacyverklaring van de KNVB *
Ik ga akkoord met de privacyverklaring van Sv de Vecht *

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!